Veelgestelde vragen
Als bakkerij zijn wij trots om ons steentje bij te dragen aan een positiever milieu. OZG, ook wel Ondernemers Zonder Grenzen, zet zich onder andere in om bossen en bomen te planten in gebieden die getroffen worden door verwoestijning. Wij zijn al meerdere jaren donateur om het herbebossingsproject te ondersteunen. We zijn dus niet enkel een artisanale en industriële bakker, maar ook een milieubewuste bakkerij!
Bij Ranson-Cannière werken we graag op maat! Wij hebben bijvoorbeeld al ervaring met glutenvrij brood en banket en met broden zonder zout. Bij vragen rond allergieën of voorkeuren kan u ons dus zeker contacteren!
Als er zich een probleem voordoet bij uw bestelling, kan u ons best telefonisch contacteren. Wij bekijken samen met u hoe we het probleem oplossen. Klachten worden bij Ranson-Cannière altijd serieus genomen en onmiddellijk behandeld.
Een eerste contact kan telefonisch of via ons contactformulier. Onze vaste klanten hebben ook de optie om rechtstreeks online te bestellen.
U kan zeker eenmalig bij ons bestellen. Als uw bedrijf bijvoorbeeld een evenement organiseert waar u een grotere hoeveelheid brood, taarten of pannenkoeken voor nodig heeft, dan kan u op ons vertrouwen!
Wij hebben een uitgebreide variatie aan klanten. Wij leveren bijvoorbeeld brood binnen de openbare sector aan rust- en verzorgingstehuizen. Daarnaast werken wij ook samen met enkele koude bakkers en winkels. Ook verenigingen en bedrijven rekenen op ons voor hun inzamelacties en evenementen.
Heeft u een probleem, dan wordt dit onmiddellijk behandeld en zo snel mogelijk opgelost. Stuur ons gerust een mail of bel ons even op!
Bij ons zijn alle professionals en bedrijven welkom om te bestellen. Zij het voor elke dag of spontaan, voor bijvoorbeeld uw bedrijfsfeest. Ook verenigingen zonder BTW-nummer kunnen bij ons terecht.
Bij Bakkerij Ranson-Cannière kunt u bestellen via telefoon, via code of via ons onlinebestelsysteem. Bent u nog geen klant? Neem eerst even contact op en wij helpen u graag verder.